یزدفردا: نشست صمیمی با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی و تئاتر یزد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: در این دورهمی که به همت موسسه انجمن موسیقی و موسسه انجمن هنرهای نمایشی به صورت مشترک برگزار گردید تعدادی از هنرمندان پیشکسوت هر دو رشته هنری پیرامون مسائل و مشکلات هنری به گفتگو نشستند. 

در ابتدای این نشست ابوالحسنی و منتظری به نمایندگی از انجمن های نمایش و موسیقی به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجمن و برنامه های پیش رو پرداختند. 

در ادامه نشست سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن استقبال از این ایده ارزشمند اعضای هیئت مدیره انجمن های موسیقی و نمایش، از این هنرمندان و به ویژه از مهندس شمس حامی مالی برگزاری این دورهمی صمیمانه تشکر نمود. 

وی برگزاری این گونه دورهمی ها را بسیار ارزشمند دانست و از تمامی هنرمندان پیشکسوتی که در این نشست حضور پیدا کردند قدردانی کرد. 

وی در ادامه افزود: این اداره کل از تمامی ظرفیت های خود برای ارج نهادن به مقام و جایگاه هنرمندان به ویژه پیشکسوتان استفاده خواهد کرد و از کسانی که به هر نحوی حامی هنرمندان باشند حمایت خواهد نمود. همچنین سید عباس دهقان از پیشنهاد همکاری در تاسیس سالن نمایش (بلک باکس) استقبال کرد و خاطر نشان نمود اداره کل آماده همکاری با بخش های خصوصی مانند شرکت کتیبه ایساتیس در ساخت سالن های تخصصی هنری بر طبق ضوابط و شرایط مربوطه خواهد بود. در این نشست همچنین هنرمندان به تبادل نظر و ارائه انتقاد و پیشنهاد در مسیر اعتلای هنر استان پرداختند و در انتهای نشست تعدادی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی به اجرای زنده موسیقی پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا